Fri klatring

For klubbens medlemmer over 18, er det muligt at klatre i klubben hele døgnet, alle ugens, året rundt. For at få fri adgang til klubben, skal man kontakte et af klubbens bestyrelsesmedlemmer og bede om en kode til nøgleskabet.

Bemærk: Mandtirsdag er der holdtræning, og der vil derfor være begrænset med plads til at klatre frit.

Faste åbningstider

Det kan være en god idé at holde øje med vores facebookside for eventuelle aflysninger.

Hvis man som ikke-medlem ønsker at klatre i klubben, skal man enten komme i klubbens åbningstid eller tage kontakt til ét af klubbens medlemmer der har fri adgang til klubben og aftale et tidspunkt for klatring.

Træning for børn og unge

Hver uge er der holdtræning for børn og unge:

Tirsdag kl. 17-18: Børn fra 0. klasse til 3. klasse (hold 1)

Tirsdag kl. 18-19: Børn fra 4. klasse til 6. klasse (hold 2) *)

Tirsdag kl. 19-20: Unge fra 7. klasse til 18 år (hold 3). *)

*). Sidste tirsdag i hver måned tager hold 2 og hold 3,på tur til en af de store haller i København. Der er brug for forældre kørsel og der er selvbetaling. Vi køre fra klubben kl 18, efter hold 1 er færdige. Se hvor månedens tur går hen, på klubbens Facebook gruppe under begivenheder.

Træning for voksne

Mandag fra 16:30-18

Hver torsdag kl 17:30-18:30  Intro for nye voksne og familier. tilmelding til Intro til Kåre på 21662225.

Se i kalenderen for specifikke datoer og evt. ændringer