Rutebyggerudvalg

Det er rutebyggerudvalgets opgave at sørge for, at der kontinuertligt kommer nye problemer på væggene. Derudover er det udvalgets opgave at indkøbe nye greb, bolte, skruer og andet værktøj som benyttes til opsætning af nye problemer.

Opsætning af nye problemer

Det er målet at der kontinuerligt opsættes nye problemer, samt at gamle ruter fjernes. På nuværende tidspunkt mødes rutebyggerne 2. onsdag i hver måned for at nedtage og opsætte nye problemer.

Problemer og sværhedsgrader

Der kan maksimalt være 30 problemer på samme tid på klatreklubbens vægge. Problemerne opsættes med greb i samme farve og markeres med tape ved start- og slutgreb. Farven på tapen indikerer hvilken sværhedsgrad problemet har.

Det er målet at sværhedsgraderne på problemerne er fordelt efter klubbens medlemmer. Derfor ønskes det at problemerne er fordelt således:

Børn: 5
Grøn: 5
Gul: 7
Blå: 6
Rød: 5
Sort: 2

Rutebyggere

Rutebyggerudvalget består på nuværende tidspunkt af følgende personer:

Kåre, Maja, Amalie samt en del guerilla byggere.